zaterdag 23 januari 2016

Voorjaarsstuk

Op 19 december blogde ik over een kerststuk dat ik had gemaakt. 
Inmiddels zitten we alweer een eind in januari. 
In januari is het huis altijd een beetje leeg en kaal als alle kerstdecoraties weg zijn. 
Ik heb het frame van m'n kerststuk opnieuw gebruikt, 
en er wat voorjaarsdecoraties en bolletjes in verwerkt. 
Zodra de bolletjes te koop zijn schaf ik ze aan. 
Ik vind het toch altijd weer fascinerend hoe er uit zo een bolletje een bloem verschijnt. 
En het staat gelijk zo gezellig in huis. 
Nadat ze binnen uitgebloeid zijn krijgen ze een tweede leven in de tuin. 
Ik heb inmiddels al heel wat bolletjes in de tuin staan. 
Ze komen het volgende voorjaar altijd weer op. 
De vogelhuisjes kocht ik ooit in Amerika in de One Dollar Shop. 
Ze waren houtkleurig, maar na verloop van tijd heb ik ze een kleurtje gegeven. 
Vinden jullie de vogeltjes ook zo schattig? 
Ik hou van vogels en verheug me al op om straks in het voorjaar gewekt te worden door hun gezang!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten