zondag 24 januari 2016

Tassen


De gratis plastic tasjes zijn in de ban gedaan. 
Dus we moeten voortaan zelf een tas meenemen naar de winkel.
Ik bedacht dat ik een paar jaar geleden wat tassen heb opgevrolijkt met haakkatoen.
Ik heb ze jullie nog niet laten zien, dus bij deze.
Wat is er nou leuker om een zelfgemaakte boodschappentas mee te nemen.
Ze vertonen inmiddels al wel wat gebruikssporen. 
Ik gebruik ze dan ook vaak. 
Deze jute tas heb ik omhaakt.
Er zit een stevige brede bodem in voor veel boodschappen.

De tas was klaar toen ik in Knokke samen met een vriendin een jurkje kocht.
Thuis gekomen zag ik dat het precies dezelfde kleur had.
Nou, dat is toch leuk shoppen zo. :)
Deze tas kocht ik bij de Primark.
Hij is handig (ook af te sluiten met en rits) maar ook een beetje saai.
Ik bedacht in de winkel al dat ik die eens even op ging vrolijken met gehaakte bloemen.
Ik gebruik deze tas als ik naar de markt ga.
Op de terugweg is deze tas dan gevuld met groenten en fruit. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten