maandag 18 januari 2016

Ollie

Wist je dat een Ollie een trick is bij het skateboarden? 
Ik wist het niet. 
Bij een Ollie maakt de rijder een sprong waarbij het skateboard aan zijn voeten blijft hangen, 
zonder dat hij daarvoor zijn handen gebruikt. 
Je kan dan op, over of van obstakels springen, maar kan ook stilstaand uitgevoerd worden.
http://www.zazzle.nl/winkel
Wat een ontzettend leuk skateboard. 
Ik ben het helemaal eens met de tekst.
 Ik ben liever creatief bezig dan dat ik me op zo een board begeef. 
Als ik het al zou durven of kunnen: dat ga ik dus even niet doen. 
Ik heb mijn enkelbanden gescheurd dus ik ben niet zo mobiel. 
Toch zit er ook een voordeel aan het thuis zitten. 
Ik heb veel tijd om creatief bezig te zijn, nieuwe ideetjes te verzinnen en te bloggen. 
Tot gauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten