vrijdag 1 januari 2016

Breinaaldenkoker

Gelukkig en gezond 2016 iedereen!
Ik wil weer vaak creatief bezig zijn en veel mooie dingen maken.
In mijn hobbykamer stond een breinaaldenkoker van oma. 
 In de loop van de tijd zijn de breinaalden iets dikker geworden.
Je zou jezelf bijna gaan afvragen:
"Hebben we te weinig tijd om te breien, of willen we gewoon snel klaar zijn met ons project?" :-)
Al die dikkere naalden passen natuurlijk niet meer in zo'n ouderwetse houten breinaaldenkoker.
Hier moest ik wat op verzinnen.
Op zolder had ik nog een Engelse kadoverpakking in de vorm van een oude brievenbus staan.
Dat bood uitkomst.
Nadat ik het geverfd had, zag het er al een stuk aantrekkelijker uit.
Met wat band erop en een label eraan is het klaar voor gebruik.
Het koord heb ik van dikke wol gehaakt, met een haaknaald van 12 mm.



De versierde wijnfles verpakking aan mijn rekje.
Detail
......voor de metamorfose



Geen opmerkingen:

Een reactie posten