dinsdag 12 mei 2015

Slinger

 Er is er één jarig, hoera, hoera! Dat kun je wel zien dat is zij! 
M'n dochter is weer een jaar ouder. 
Enkele weken geleden vertelde ze dat ze een mooie vlaggenlijn van kant had gezien,
gemaakt van de IKEA gordijnstof die ik ook had liggen.
Een betere hint had ze mij niet kunnen geven. :)
Omdat ze het altijd leuk vind als ik iets voor haar maak, ging ik onmiddellijk aan de slag.
Eerst knipte ik heel veel driehoekjes uit de gordijnstof. 
Aan twee zijden werkte ik het af met mooi biaisband, in vier verschillende prints. 
Daarna naaide ik de driehoekjes aan een hele lange strook biaisband.
De slinger is lang genoeg om van de ene kant naar de andere kant van de kamer te hangen.
Met zo'n versiering kan het feest beginnen.
Let's party!







Deze vlaggenlijn was niet het enige zelfgemaakte kado wat ze kreeg. 
Ben je benieuwd wat ze nog meer kreeg lees dan m'n volgende blogpost. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten